„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. Materiał opracowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Materiał współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Deklaracja dostępności

Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony projektyprow.lodzkie.pl

Data publikacji strony internetowej: 2024-12-10.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2024-12-10.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 10 grudnia 2024 roku.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu zewnętrznego.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Departamentu Cyfryzacji i Społeczeństwa Informacyjnego — pisząc na adres e-mail: dostepnosc.cyfrowa@lodzkie.pl lub telefonicznie +48 42 663 37 10.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie, podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe na przykład numer telefonu, adres e-mail,;
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść;
  • opisz, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub za pomocą poczty elektronicznej do naszego urzędu:

  • Adres: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź
  • e-mail: skargi@lodzkie.pl

Pomocne mogą być również informacje, które znajdziesz na naszej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego informującej o skargach i wnioskach.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Dostępność architektoniczna

Główną siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego jest budynek usytuowany przy al. Piłsudskiego 8 w Łodzi.

Dojazd

Budynek usytuowany jest w centrum Łodzi, co umożliwia dostęp środkami komunikacji publicznej lub korzystanie z parkingów ogólnodostępnych z dedykowanymi miejscami dla osób z niepełnosprawnością.

Wokół budynku obowiązuje strefa płatnego parkowania. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Urzędu Miasta Łodzi.

Najbliższe przystanki komunikacji miejskiej:

Opis ogólny budynku.

Do wejścia prowadzą schody oraz pochylnia z poręczami. Drzwi otwierają się automatycznie.

W budynku, po prawej stronie holu, znajdują się cztery windy wyposażone w system głośnomówiący, wizualny oraz trzy z nich w panel z napisami w alfabecie Braille’a. Windy umożliwiają dotarcie na każde piętro budynku.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością ruchową znajduje się na parterze budynku, na końcu holu po prawej stronie.

Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze budynku.

Biuro Podawcze, będące podstawowym punktem obsługi klienta, usytuowane jest na parterze, po prawej stronie od wejścia.

Do budynku możesz wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Budynek jest wyposażony są w co najmniej 1 krzesło ewakuacyjne.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku na parterze w Biurze Podawczym zainstalowana jest pętla indukcyjna.

Na miejscu możesz skorzystać z usługi wideotłumacza. Jest ona dostępna w Biurze Podawczym. Został tam zainstalowany softphon połączony internetowo z tłumaczem języka migowego.

Możesz również skorzystać z usługi tłumacza języka migowego na wezwanie. Informacje o tym, jak skorzystać z usługi znajdziesz na naszej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego w zakładce Kontakt.